איך תוכלו לגרום ליותר אנשים לפתוח את הניוזלטר שלכם

בעולם רווי מסרים כמו גם בסביבה דיגיטלית, הצרכן שואף לדעת יותר, להיות מעורב, להרגיש בעל ערך ולהתחבר למשהו מהיר שייתן לו פלוס משמעותי. דיוור באמצעות דואר אלקטרוני הוא אחד משיטות השיווק האפקטיביות להעברת מסרים, שפועל כבר שנים ועומד בהצלחה במבחן הזמן. דיוור אלקטרוני מאפשר לכם לתכנן מראש את הזמן בו תרצו להעביר את המסרים שלכם, לבצע בקרה באמצעות מערכות מעקב מתקדמות וגם למדוד תוצאות, שיאפשרו לכם לדעת בדיוק כמה גולשים פתחו את ההודעה, כמה מהם לחצו על הקישור שלכם ואפילו כמה מילאו את היעד אותו הגדרתם מראש. 

שליחת ניוזלטר תקופתי, עדכני ובעל ערך מחזקת את הקשר עם הקהל שלכם וחלק גדול מהם אף מחכה לקבל את העדכונים.
עם זאת, בעולם רווי מסרים וכמות גדולה של דוא"ל שכל אחד מאיתנו מקבל, חשוב לתפוס את העין של הקורא ע"י יצירת אלמנטים ויזואליים מעניינים שישמרו על חזות אחידה של המותג ויעוררו את סקרנותו של הקורא.

לפניכם 5 דרכים כדי לעורר את סקרנותו של הקורא על מנת שיפתח את הניוזלטר שלכם:

  1. כותרת מסקרנת היא שם המשחק – היא זו שתגרום לקורא לפתוח את הניוזלטר או לא.

  2. תקפידו על שפה עיצובית שתייצג את ערכי המותג ושתתמוך בתוכן, אך הימנעו מאלמנטים מיותרים.

  3. תלמדו מי קהל היעד שלכם ולמה הוא מצפה מכם, הן מבחינת תוכן והן מבחינת תדירות. באמצעות דיאלוג פלוס ניתן לשלוח ניוזלטר לפי תחומי עניין ולפי קהל יעד.

  4. התאמה למובייל היא קריטית. רוב הקוראים נכנסים למייל מהנייד ואם הניוזלטר לא יהיה רספונסיבי ולא יראה טוב, הוא לא יקרא.

  5. תבדקו שהמייל מגיע כראוי ללקוחות שלכם. זה הזמן לערוך בדיקה מול כמה כתובות מייל שונים על מנת לוודא שהוא לא מגיע לספאם.

בעידן של ערים חכמות, התושב הוא הצרכן הסופי ועל כן עלינו לתת לו את כל האפשרויות להתחבר לפלוסים שלו בעיר, החל מתחומי עניין שונים ועד הזמן והדרך שנוחה לו. כל אלו יחד יוצרים אצל הצרכן (תושב) תחושת שייכות ואכפתיות וכמובן מניע אותו לפעולה באופן יעיל ומיידי. אנו בזוויות יודעים לגבש, לבנות וליישם עבורכם את כל תהליך השימוש במערכת הניוזלטר ומספקים בנוסף לגיבוש תכנים וקופירייט גם עיצובים המתאימים את עצמם לגודל המסך והרזולוציה של המכשיר באופן אוטומטי.

דיאלוג פלוס מאפשר לרשות לבנות מערכת יחסים חכמה עם התושבים ולהשיג את המטרה והיעדים, שהציבה לעצמה בלוח זמנים קצר ככל האפשר. אחוזי הפתיחה של הניוזלטרים, שאנו שולחים עבור לקוחותינו, עומדים על כ – 65% שהם אחוזים גבוהים מהרגיל, וזאת בזכות הערך והמידע העדכני והרלוונטי לתושב.